VIVOTEK ، ارائه خدمات فرودگاه Fiumicino رم را تقویت می کند .
فرودگاه Fiumicino رم ، بزرگترین فرودگاه ایتالیا و یکی از شلوغ ترین ایستگاه های هوایی در سراسر جهان می باشد . روزانه ، هزاران نفر از مسافران جهت گرفتن کمک به مرکز اطلاعات می روند که ای نیاز به پرسنل خدماتی بیشتر داشته و هزینه های مدیریت فرودگاه را افزایش می دهد .
برای اختصاص بیشتر حجم کار کارکنان خدماتی و ارائه خدمات به صورت فوری تر و کارآمدتر ، ده ها تن از باجه ها اطلاعات راه اندازی شده اند ، که ارائه خدمات فرودگاه را گسترش می دهند .
به منظور حفظ کیفیت خدمات ، فرودگاه تصمیم به نصب دوربین های شبکه در هر باجه نمود تا ارتباط میان مسافران و کارمندان خدماتی تسهیل شد . جهت اهداف امنیتی ، فرودگاه دوربین های شبکهرا نیز در آسانسورها نصب نمود تا سطح امنیت را ارتقاء دهد . با شرکت CDC Point S.P.A یک شرکت توزیع کننده محصولات VIVOTEK در ایتالیا ، تماس گرفته و درخواست شد تا صدها دوربین FD6122 شبکه ویووتک را در فرودگاه نصب کند.
مجموع ۳۰۰ دوربین شبکه FD612 در باجه های اطلاعات ، اتاق های کنترل و آسانسورها نصب شدند . این فرودگاه ، دوربین FD6122S را بخاطر چراغ های مادون قرمز برای افزایش دید در شب موجب شده که این دوربین FD6122s به طور ویژه برای آسانسورهای کم نور و باجه های اطلاعات مناسب و مفید باشند . علاوه بر آن مسافران می توانند به آسانی از طریق قابلیت های صوتی دو طرفه با پرسنل خدماتی از راه دور ارتباط برقرار کنند ، که بطور قابل توجهی مشکل راحل می کند .از آنجایی که مسافران می توانند به آسانی به دوربین های باجه های اطلاعات دسترسی داشته باشند . محفظه ضد ضربه برای جلوگیری از این اختلالات لازم و ضروری است . این محفظه با برخورداری از استاندارد IP66 نیز از دوربین های FD6122s مستقر در باجه های بیرونی اطلاعات دربرابر باران و گرد وغبار محافظت میکند .
سیستم IP نظارتی VIVOTEK به طور قابل توجهی هزینه های نگهداری و پرسنل در مراکز اطلاعات را کاهش و قابلیت های ارائه خدمات فرودگاه را گسترش می دهد این سیستم ارتباط های رو در روی مسافران با کارکنان خدماتی را حتی زمانی که فردی از لحاظ فیزیک در بخش اطلاعات حضور ندارد تضمین می کند . علاوه بر این ، دوربین های امنیتی آسانسور ، ایمنی مسافر و زمان های پاسخ در مواقع اضطراری را بالا می برند . ریو گیوستی ، مدیر فرودگاه گفت : انتخاب سیستم VIVOTEK در واقع یک حرکت حفاظت از مسافر ، هزینه های مدیریت ما و مخارج کلی پرسنل خدمات را نیز کاهش می دهد .